Enthousiasmeren

Maak de aanwezige medewerkers, relaties, prospects en klanten enthousiast met uw (nieuwe) product, campagne, innovatie, dienst of idee. Leg de aanwezigen in de watten met veel positieve prikkels, lekker eten een comfortabele ruimte en aandacht voor het individuele belang van de aanwezigen. Stel eerst de belangrijke vraag waar men enthousiast over moet worden. Zoek daarna de juiste faciliteiten die daarbij passen en het doel ondersteunen.

Wist u dat Oud London...

 Aandachtspunten

  • Laat het onderwerp terugkomen in banners, eten en drinken en aankleding van de ruimte
  • Zorg voor veel prikkels en houd de aanwezigen bij het onderwerp, vermijd afleiding
  • Denk aan goodiebags en give aways om na afloop mee te geven
  • Maak gebruik van techniek (muziek, geluid en licht) om uw boodschap te ondersteunen. Creeër een “WOW!-effect”

Wij brengen het graag met u in kaart wat niets extra kost, maar wel waarde toevoegt!

  • “ Oud-London is voor herhaling vatbaar. ”
  • “ Wij hebben weer een prima verblijf gehad bij jullie. Zeker gezien de flexibiliteit. ”
  • “ De zalen, catering en service, het was allemaal goed geregeld. ”
  • “ Goede ruimte, fijne kamers, uitstekende, tijdige en flexibele verzorging en een Vitello Tonnato to die for.... Heel erg bedankt! ”
  • “ Ruimtes goed, prettige communicatie vooraf en op de dagen zelf. ”
  • “ Zeer tevreden, alles volledig naar wens verlopen en complimenten aan de bediening! ”
  • “ TOP, een10 met een griffel ”
  • “ Lekker eten, goed geregeld, fijn personeel en alles verliep vlot. ”