Enthousiasmeren

Maak de aanwezige medewerkers, relaties, prospects en klanten enthousiast met uw (nieuwe) product, campagne, innovatie, dienst of idee. Leg de aanwezigen in de watten met veel positieve prikkels, lekker eten een comfortabele ruimte en aandacht voor het individuele belang van de aanwezigen. Stel eerst de belangrijke vraag waar men enthousiast over moet worden. Zoek daarna de juiste faciliteiten die daarbij passen en het doel ondersteunen.

Wist u dat Oud London...

 Aandachtspunten

  • Laat het onderwerp terugkomen in banners, eten en drinken en aankleding van de ruimte
  • Zorg voor veel prikkels en houd de aanwezigen bij het onderwerp, vermijd afleiding
  • Denk aan goodiebags en give aways om na afloop mee te geven
  • Maak gebruik van techniek (muziek, geluid en licht) om uw boodschap te ondersteunen. Creeër een “WOW!-effect”

Wij brengen het graag met u in kaart wat niets extra kost, maar wel waarde toevoegt!

  • “ Dank voor de perfecte ontvangst. Het waren twee hele plezierige en zeer goed verzorgde dagen. Diak 15/4/2015 ”
  • “ Meer dan voortreffelijk, niets anders positieve reacties van de gasten! Dhr Goene 3/5/2015 ”
  • “ Groot compliment voor iedereen die zich voor onze reunie heeft ingezet!! Wij komen heel graag terug! Mw. Verkooijen 12/4/2015 ”
  • “ De ontvangst en de aanloop naar de vergadering toe zijn echt uitstekend geregeld. Geen vraag was teveel en er is vooral ook goed meegedacht. De Unie 25+26/3/2015 ”
  • “ Fijn, vriendelijk en meedenkend personeel, goede service en geweldig eten. Etos 12/3/2015 ”
  • “ Iedereen was en is vol lof over de ambiance, de vriendelijkheid en voorkomendheid jegens de gasten. Mw. Colen 3/5/2015 ”
  • “ Alles is weer helemaal naar wens verlopen. FME-CWM 30/4/2015 ”