Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het hotel, de kamer, het restaurant of over de betaling? Hieronder treft u een selectie van de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, neem vooral contact met ons op; +31 343 491 245 of info@oudlondon.nl.

Hotel

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur, mocht u echter eerder willen inchecken, neemt u dan contact op met onze receptie. Zij informeren u graag naar de mogelijkheden.

Hoe laat moet ik uitchecken?

De check-out vindt plaats tot 11.00 uur. Wilt u langer gebruik maken van de kamer? Neem dan contact op met onze receptie.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

Onze receptie is 24-uur geopend.

Beschikt het hotel over een lift?

Ja, alle etages zijn met de lift bereikbaar.

Is het hotel rookvrij?

Het hotel is geheel rookvrij. 

Beschikt het hotel over een eigen parkeerplaats?

Ja, het hotel beschikt over een gratis ruime parkeerplaats.

Kan ik een parkeerplaats reserveren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?

Huisdieren zijn alleen aangelijnd toegestaan in Brasserie Restaurant 't VoorHuys of het terras tot 17.00 uur. Huisdieren zijn niet toegestaan op de hotelkamers en in de ontbijtruimte.

Kan ik mijn bagage achter laten voor inchecken of na uitchecken?

U kunt te allen tijde uw bagage achterlaten in de bagageruimte.

Hotelkamer

Hoeveel kamers heeft het hotel?

Het hotel beschikt over 91 kamers.

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken?

Ja, het is mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer?

Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een rustig gelegen kamer.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer nabij lift en/of ingang.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een bepaalde etage.

Is er een minibar in de kamer aanwezig?

In het kader van “groener” ondernemen hebben wij geen minibars op de kamers. Om u deze service toch te bieden treft u bij de receptie onze Maxibar.

Zijn er faciliteiten voor mindervaliden?

Het hotel biedt een kamer met aangepaste voorzieningen. Om deze kamer te reserveren dient u rechtstreeks contact met de receptie op te nemen.

Heeft het hotel allergievrije kamers?

Nee, het hotel heeft geen allergievrije kamers. Wel hebben alle kamers een pvc vloer in plaats van vloerbedekking.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer?

U kunt geen voorkeur opgeven voor roken/niet roken, wij beschikken alleen over niet-rokers kamers.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed?

Ja, u kunt afhankelijk van uw kamertype (Economy, Comfort of Deluxe) een voorkeur opgeven. Dit biedt echter geen garantie en is afhankelijk van de beschikbaarheid.
De Basic kamers hebben losse bedden. De Junior Suites beschikken over een tweepersoons en een single bed en de Suite beschikt over een tweepersoonsbed.

Wij hebben kinderen. Kan er een extra bed op de kamer worden geplaatst?

Op sommige Comfort en Deluxe kamers kunnen wij op verzoek een extra bed plaatsen, dit is altijd op basis van beschikbaarheid. De kosten bedragen € 25,00 per nacht exclusief ontbijt. Een babybedje kost € 17,50 per nacht.

Betalingen

Moet ik mijn creditcardgegevens verstrekken?

Creditcard gegevens zijn tijdens check-in nodig om uw reservering te waarborgen. Bij aankomst kunnen wij een bedrag vastzetten op uw kaart voor de kamer en eventuele consumpties. Bij check-out wordt het exacte deel hiervan op uw creditcard verrekend. Indien u niet over een creditcard beschikt, verzoeken wij u bij check-in een aanbetaling te doen van € 50.00 per kamer per verblijf bovenop de kamerprijs en lokale heffingen. Het niet gebruikte deel wordt terugbetaald bij check-out.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

In het hotel kunt u contant of met pinpas betalen. Daarnaast worden alle gangbare wereldwijde creditcards geaccepteerd. 

Waarom betaal ik lokale heffingen?

U betaalt toeristenbelasting als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. Ook als u een zakelijk bezoek brengt aan een stad moet u deze belasting betalen.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren?

Ja, de kosten hiervoor bedragen € 8.50 extra (boven op de ontbijtprijs) per persoon.

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen?

Ja, de kosten hiervoor bedragen € 15.00 per lunchpakket.

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen?

Ja, er wordt rekening gehouden met diëten. U kunt deze eventueel vooraf aan ons doorgeven.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve aanbiedingen

Inschrijven nieuwsbrief

Deze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te kunnen verbeteren. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Meer Informatie